Digitalni HT muzej u finalu MIXX nagrade
![](https://flare.shape404.agency/ht/images/h_590;c_fill;f_auto;q_90/f5c5ddcdd6e7ea5565983d389d642998.jpeg 1x, https://flare.shape404.agency/ht/images/h_1180;c_fill;f_auto;q_90/f5c5ddcdd6e7ea5565983d389d642998.jpeg 2x)
Natjecanje MIXX ove će godine dvanaesti put u Hrvatskoj nagraditi najbolje digitalne kampanje te najbolje alate/platforme u području tržišnih komunikacija. Kao i svake godine, članovi žirija ugledni su predstavnici domaće digital industrije, a zajedno u prijavama traže kombinaciju kreativnosti, strategije, izvedbe, korištenja medija i postignutih rezultata.
U ukupno 12 natjecateljskih kategorija u finalu se našlo 47 projekata, a među njima i tri projekta Hrvatskog Telekoma: Hrvatski Telekom e-Liga S2 u kategoriji „Best Branded Content", HT muzej u kategoriji „Best Website" te Virtualni stadion u kategorijama „Brand Awareness Campaign" i „Cross-Media Integration Campaign".
U kategoriji „Best Website“ finalisti su, uz ht-muzej.hr, projekti net.hr i vrtisvoj.film.
Digitalni HT muzej realiziran je uz programsku i kreativnu podršku Shape 404 i 404 agencije.